vardagkväll,

kom precis hem från en kväll med malin, andreas johanna o edvin.
har klippt edvin, druckit kaffe (för hundrade gången idag) och kollat på tv.
ikväll ska jag sova tidigt. (blir lätt med allt kaffe jag hällt i mig)
för imorgon ska jag upp tidigt fast jag inte börjar jobba förrän elva.
nu ska jag börja ta hand om mig själv igen.
för jag känner faktiskt nu att 2 månader med full fart har satt sina spår.

och efter fikan med maria idag känner jag att det är dags att börja tänka på saker..
för när hon frågade vad jag har tänkt inför framtiden med lägenhet osv,
så hade jag inget svar. alls.
kanske är dags o fundera på om jag ska resa, flytta nån helt annanstans,
eller bara bosätta mig i lkpg?
men det är ju ett guldläge att resa nu när jag inte har nån hyra här hemma.
ja , som sagt.. kanske är dags att börja fundera.
jag har iaf en väldig tur som har så bra föräldrar, som låter mig bo här o fundera i lugn o ro.
för jag har nog inte riktigt landat än.



imorgon hoppas jag på att få se stina en snabbis.
önskar henne all lycka till på anställningsintervjun!!
men hon lär göra succé. för hur kan man inte tycka om henne?

godnatt.

Kommentarer
Postat av: emme

filmen var en finare och mjukare version kan jag säga. många personer som är med i boken saknar man också. men boken är väldigt fin.

läs boken också! du kan låna den av mig ;)



miss you.

2009-03-10 @ 23:39:27
URL: http://nennendottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0