mina människor

jag tror ju starkt på att man skapar sin egen lycka,
och efter mitt inlägg nedan om saknad kände jag att det var dags att ta tag i det.

så efter jobbet ringde jag emme,

och efter att vi pratat typ 20 minuter hör jag i bakgrunden;
-vafan, är det sjöberg eller?!
-ja, det är emma..
-gött, fråga henne om vi ska drick öl på lördag!

jag gillar att robin o jag knappt hörts på 4månader eftersom han varit i thailand,
och att vi ska dricka öl ihop är det första han säger.
för uppenbarligen är det ju det han och jag gör bäst!

i vilket fall som helst bestämde vi oss för fredag vilket gör att jag får en sjukt bra fredag på fredag.

först kommer stina hem, o jag ska fixa o trixa i lite nya slingor o klippa till henne,
sen på kvällen ska jag o kimpan åka in o hugga en after work med lite käk med emme o robin.
två av mina bästa tjejer och två av de bästa grabbarna på samma dag!

och imorgon kommer min gamla vapendragare hallin in o lunchar med mig.
så nu ser jag fram emot morgondagen också.



jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0