svenskar kan visa uppskattning?

uppskattning är alltid kul.
att visa uppskattning är tyvärr så osvenskt som det kan bli.
vi svenskar är bara jävligt bra på att klaga på saker och ting.

därför blev jag glad av att jag den här veckan fått en teckning av en liten tjej som jag alltid klipper.



dessutom fick min chef ett mail som var till mig,
där en drop in kund tackade för klippningen och skrev att han var svinsnygg på jobbintervjun han skulle på.



små saker som ändå värmer.

så se till att visa uppskattning för folk som gör nåt bra för dig.
eller ge någon en komplimang!
it won´t kill you.



Kommentarer
Postat av: emme

schysst teckning, det måste bero på namnet ;)

2009-05-16 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0