live. love. LAUGH.

 

emma säger:

på söndag ska INGET STOPPA MIG FRÅN ATT SE SÖNDAGSPARTY MED FILIP OCH FREDRIK! PÅMINN MIG!!!!!!!!!

kim Larsson Egir säger:
jo vi kollar på det baby !! du som valde sist !

emma säger:

ja men ska du inte fråga varför

kim Larsson Egir säger:
varför??nej föresten jag förstår varför!!

emma säger:

PEEEEEEEEEEEEEEEERSBRAAANDT is in tha house!!!!!!!!!!!!!!

kim Larsson Egir säger:
vet inte om jag hänger mig eller nåt då!!

emma säger:

hörrdö!

kim Larsson Egir säger:
du skulle ju inte märka nån skillnad

emma säger:

på vad?


kim Larsson Egir har precis skickat dig en vibb.


kim Larsson Egir säger:
om jag var borta i det läget !

emma säger:

nej det är faktiskt sant. hahaha



nog för att jag tycker om kimpan, men menar han på allvar att jag skulle kunna hålla koll på vad han pysslar med SAMTIDIGT som persbrandt är på tv? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0