förändringar som leder till det bättre.

nu har det inträffat.
nu har jag stått öga mot öga med erik efter vad som hänt.
nästan fem månader efter att jag flyttat.
och jag var faktiskt lite nervös för den här incidenten,



jag visste inte själv vilka känslor som skulle komma fram.
det är lätt att gå vidare när man slipper träffa personen i fråga.
ännu lättare när man har någon ny att gå vidare med.
så därför var jag nervös. för jag visste inte hur det skulle kännas att se honom igen.

men när han satte sig bredvid mig kunde jag inte känna nåt.
inget alls. 
ingen ilska, ingen saknad. i n g e n t i n g.
och DET fick mig att känna att jag fått ett riktigt avslut.

när erik pratade med mig kom jag på mig själv med att snegla bort mot kim,
och DÅ fick jag en varm känsla i magen.  då fick jag klarhet i något mer.


det finns bara en kille som jag har känslor för.


och det är dig ♥

And if you only hold me tight
We'll be holding on forever.


 


Kommentarer
Postat av: Kimpan

Fan vad jag tycker om dig baby !! puss puss puss

2009-05-23 @ 00:03:08
Postat av: rebecca w

Hittade hit genom facebook.

och du gumman. vet du hur mycket jag älskade det här inlägget. du vet juh lite smått hur min situation har varit. vi var väl i samma sits lite.:S och det här inlägget fick mig att må så jävla bra..

jag säger bara

HOPE!

2009-05-23 @ 17:27:20
Postat av: J

Och jag säger bara YEESSS YEEEEESS!!!!

2009-05-26 @ 03:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0