just a dream

härom natten drömde jag att jag lämnade kim.
att jag åkte iväg, träffade en ny kille, och utan att tänka hookade jag ihop med den nya killen,
efter ett tag i drömmen, blev den nya killen jesse, han som vann i bachelorette.
jag insåg efter en stund att det var ju inte alls så jag ville ha det.
jag ville ju ha kim, och nu skulle jag åka hem o behöva berätta det för kim.
jag visste att han skulle lämna mig då, men jag visste också att jag var tvungen att berätta.


när jag vaknade väckte jag kim och berättade upprört vad jag drömt.
hur hemsk jag varit.


hans svar var: ja du kan ju alltid drömma, för det lär inte hända.
sen berättade han om hans dröm.
den handlade om en jättestor fisk i johan peterssons trädgård.


vi kompletterar varann rätt bra tror jag!

jag är drama.
han är lugn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0